tisdag 3 februari 2009

Sweet Memories

Det var inget jobb idag, och som det ser ut som blir det inget imorgon heller...
(vet inte om jag ska vara glad eller inte)

Har mest suttit och glott runt på internet idag. Och jag har försökt teckna lite, men jag verkar ha fått ett förbaskat art-block och inget vill funka >.< Hatar när det händer så!
Och min kamera är fortfarande död ;___; Vill fota!!

Bytte mobil till min näst äldsta idag, på något sätt börjar jag tänka på sommaren när jag ser den... köpte den antagligen till sommaren, minns inte. Men jag blir glad av det ^^ För jag vill ha sommar nuuu!

Hm... borde fara in till stan nu nån dag och köpa Mickes födelsedagspresent. (Han blir fooking 16 o.O (Wuää, nu måste jag tänka på vår första dag på lusse =)... minns ni den?)

~ Nimo

Inga kommentarer: