lördag 28 februari 2009

Something Happend on the Way to Heaven

UPPDATERING!! XD

Nu har jag varit hos Danella en vecka! =D
Kom dit på fredag kväll. Eifos var också där, men hon hade redan kommit dit på onsdagen. Vi flumma och jag fick smaka en mockaruta som hade blivit kvar av att Danella och Sandra hade bakat, nam naam!!! <3 De var gott! Sen tittade vi på slutet av Sagan om Konungens Återkomst som Dane och Eifos hade hållit på att titta på xD (Jag SKA köpa de filmerna!)

På lördagen sen!! Då hade vi HP-maraton =D Muahaha! Vi börja klockan 12 och sluta 00 på natten xD Då hade vi sätt alla filmer som hittills hade kommit ut = 5 st. Vi hade chips, popcorn, godis och läsk som vi åt medan vi tittade på filmerna och mellan 3:an och 4:an lagade vi taccos för att äta. Det var kuul! Danella och jag flumma på och skrek och svor över felen som de hade gjort, men speciellt dregglade vi över Snape!

Resten av tiden som vi/jag (Eifos for redan på måndag kväll) var där flummade vi mest bara HP xD kom på massa till fanficen Dane håller på att skriva.

Liite SIMS-spelande blev det också, men mest blev det att ladda ner saker till spelet (a) Men sen när vi hade kommit igång så skapade vi två familjer. En med våra karaktärer från HP-fanficen och den andra med våra karaktärers pojkvänner. Hehe, vi måste spela vidare nångång =D (spelar inte med dem nu ensam ;) xD) Vi skapade också en Snape, Voldemort, Sirius och en McGonagall. Plus så hittade vi till och med ett Hogwarts som vi placerade ut!

Vi gjorde mycket mera och det hända ännu fler saker, men det skriver jag inte ner, HAHA! Nä, men, det här får räcka som uppdatering för den här gången ^^ ;)

2 kommentarer:

Dane sa...

HAHA, när Snape ringde och ville prata med mig! XD usch hur vi skrattade xD

(vet du vad jag måste kolla på nu?....... SEXY BACK-SNAPE!!! XDXD)

Dane sa...

Hähääh, just det XD Och med tanke på att jag kommer ha ca 400 pund att slösa bort så... (a)