måndag 2 februari 2009

Dream

Titta! Min layout!! :D Jag tycker jätte mycket om den! Och det är Danella som har gjort den ^^ så taack <3

Fråga dessutom om jag fick härma hennes gadget med aktualiteter och det fick jag ^^ Ville egentligen komma på egna, men dina var så bra, Dane, att jag tog över dom (nästan) alla XD ^^' Kommer kanske att ändra på dem senare om jag kommer på andra...

Annars har nog inte hänt så mycket sen senast. Har kommit på (... igen egentligen) att jag skulle vilja bli en designer av nått slag. Helst för kläder xD

Och nu har jag nästan lust att börja läsa HP...
och spela PW
och se LotR

4 kommentarer:

Dane sa...

Varsågood! <3<3
Tänkte att det var en som du kanske också sku gilla så jag måsta fixa så du också kunde ha den.. Haha xD

Du borde komma och hälsa på igen vid ett tillfälle där jag är lite längre ledig :D (21-22 februari? ;) ) så kan vi ha LotR-maraton! :D

Elyon sa...

Så rätt gissat! Hehe, där ser man att vi känner varandra xD <3<3

Jo! Det borde jag komma och göra! =D Var ju ett tag sen nu... Ska höra mig för om jag kan då, borde ju gå, hehe =D

Dane sa...

Du kan stanna längre också om du vill :D 21-22 är ju lördag och söndag, du kan ju komma redan på fredagen, och om du vill stanna ända till... onsdag fast? XD Har jobb på måndagen men är tisdagen ledig också :D

Elyon sa...

Jag får se vad vi har för planer här och om jag tvunget måste jobba *host* xD Men annars låter det ju bra, så skulle jag komma fredag kväll till onsdag morgon?