måndag 16 februari 2009

Sussudio

Blir ett kort och snabbt inlägg för jag måste ta och klä på mig och börja fara in till stan nu just >.< Måste till Cityläkarna för att ta spruta ;__;

Ringde både till Folkis och till Kinaresor idag!! För att jag - min satans klant.. - missade att man skulle betala en viss del av pengaran redan den 19.1. Jag trodde ju nämligen att man skulle senast betala allt den 23.2. Men det fixa sig!! =D Bara jag betalar allt idag så går det braa ^^ Jag är inte bårttagen från några listor xD Så, JAG FÅR KOMMA MED xD

Men jag betalar det först senare när jag kommer hem igen, för jag vet inte hur mycket vaccinationen kommer att kosta... =S Knappast sååå mycket, men för säkerhets skull ^^'

6 kommentarer:

Dane sa...

Har sett Sexy Back-Snape minst fem gånger på raken nu. Jag är knäpp XD

Dane sa...

....eller bara väldigt... beroende av den. ^^'

Elyon sa...

Eller kanske båda! xD Men det är nog jag med! *sitter också tittar på den som en tok nu* måste ju lugna mig efter vaccinationen med nått! (a)

Sandra sa...

Vart ska duu? :D

Elyon sa...

Till Kiiiinaa!!! =D I mars ^^

Elyon sa...

Peking, så där lite nogrannare bestämmt xD :D