tisdag 8 juli 2008

Vad tänkte jag skriva nu igen?

Kanske jag borde börja med att berätta att jag har uppkörning den 24. Juli! HJÄLP!! ;__; xD
........ jag är skitnervös xD

Annars vet jag väll inte riktigt om jag har nått att berätta.
Vi kom helskinnade (om man bårtser från att jag har en solbränd rygg då..) hem från Schweiz. Det var jätte härligt att vara där nere igen, men jag längtade nog hem också..
Fyyyy sjutton va det var varmt! Nog för att det gärna skulle kunna vara lite varmare här än vad det är nu, men två veckor konstant värme mellan 30 och 35 grader är lite att ta i tycker jag o.O

Nått av det roligaste jag gjorde där då var förresten att jag följde med Ladina på en av hennes träningar - Capoeira X3
Det var jätte roligt att träna på riktigt igen! När sommaren är över så bara måste jag börja med nånting igen, inte bara för rolighetens skull men min kondition och mina muskler skulle så behöva det ^^'
(och om ni undrar varför jag inte börjar nu direkt så är svaret att alla klubbar har sommarlov nu, annars skulle jag börja på stört xD)

Nu längtar jag till fredan =D

2 kommentarer:

Sandra sa...

Uppkörningen går nog bra sak du ser!! ^^ håller tummarna för dig. :D

Elyon sa...

Tack Sandra!! :D
Jag hoppas det.... men ändå, gäääh!! xD ^^'