onsdag 23 juli 2008

Sun Goes Down

Wuuhuuuu! Taaack Dane! :D <3 Som fixade en Header åt mej ^____^ En Umbrella-header xD <3 Tycker om den :D

Var till stan idag, skulle ha en körlektion (körde inte över nån! Yay för mej! x'D) Nä, men jag börjar bli rätt bra på att köra bil nu tycker jag *skryta*. Men det tyckte faktist min lärare också ^^ DET kändes bra!

Sen tänkte jag köpa en kalender/dagbok/nånting, men det var för dyrt så det blev bara en manga - Conan, bok 2 ^^ (... de hade inte ettan ^^', men jag har sett de flesta avsnitt som anime, så det gör inte så mycket)

Nu sitter jag och glor runt på mina standard sidor och gruvar mej halvt för imorrn, ska börja jobba då xD Haha! :S Huj, jag ska prata i telefon... men det är bra, då kanske jag lär mej att telefonera mera!! >.<

Tack Danella igen! :D

5 kommentarer:

Sandra sa...

Var ska du börja jobba? :D

Dane sa...

Säger som Sandra, var ska du jobba? XD
Ska också börja ta körkort snart! :D Vete fan hur det ska gå för mig bara som nästan kör gräsklipparen i diket redan...
Varsågood ^^ <3

Elyon sa...

Sandra och Dane: Jag ska börja jobba på posten i växeln ^^

Elyon sa...

Dane: Yay! :D Det går bra ska du se! ;D Det är jätte kul att köra bil faktist xD!! Ska du ta körlektioner där eller på Åland? ^^

Dane sa...

Det blir nog här hemma för det är billigare här ^^' Dessutom ser det ut som om jag kommer betala det själv så :/