onsdag 16 juli 2008

RE

Blir världens kortaste inlägg nu, kanske uppdaterar senare...

Fick lust att göra om min blogg och fick jätte lust på att göra den med en (en eller ett?) RE-theme ^^ Och som den umbrella-nörd jag är, måste jag såklart göra det umbrellaaktigt, skulle helst vilja göra om den ännu mera, men antingen så kan man inte det på den här sidan, elle så är jag för dålig för att komma på hur man gör den mer delajerad (Jag vill a blodsplatter och zombies!! Give me zooombies!! xD)

Naja, ska till Föglö så småning om, så jag borde avluta nu... så Hejhej!

4 kommentarer:

Dane sa...

Jenny, du har råkat skriva Ubrella ist för Umbrella ^^'

Elyon sa...

Jag var lite stressad x)

Dane sa...

Haha, det har hänt mig också att jag skrivit så xD
Varför skulle ni till Föglö förresten?

Elyon sa...

Det är ganska lätthänt xD Men tack att du sa! ^^' Mamma hade fått ett presentkort till födelsedagspresent till nån resturang där så vi får dit och åt en sväng =) (... det var så måttligt gott xD ^^')