lördag 17 maj 2008

Sisådär ^^

Så, nu har jag tillbringat hela förmidaggen med att utforska, ändra, göra om, radera, uppdatera och korigera här på bloggen. Suck och stön xD Men nu är jag nöjd ^^ Åtminstone tillräckligt för att låta vara det så här ett tag framöver.

Var just ner och åt pizza till lunch, höhö..! xD
Borde plugga på finska, men orkar inte T_T
Tror jag blir kvar på datorn nu, och det är nog för sent att messa nån nu.. Får väll bli hemma i helgen.. Mjöö >.< =/ Nå, mitt eget fel..
Och imorron bär det av till kyrkan. Hehe, bror min ska bli religiös xD *garv* Eller, naja, men han ska konfirmeras i alla fall...
Var på jobb-intervju igår, fick inget sommarjobb, men jag kanske kommer att få jobba under hösten lite smått - såklart efter skolan och allt, för jag SKA till folkis >.< Så det så xD

Just ja!! Såg en så bra film igår <3 Lite läskig var den ju ^^ men jag tyckte om den!!
"The Devil's Advocate" ;) Haha xD Al Pacino är snygg!! ^^ xD Fast han är gammal! Han är ju snart 70 o.O (i den filmen var han lite under 60 dock (a) xD)

Yes!! Tre dagar kvar i skolan!!! =D YAY.... faaan vad jag kommer att sakna lusse!! xD

Vad tycker ni om nya layouten förresten? ^^'

Dagens låt: Shanadoo - My Samurai

2 kommentarer:

Sandra sa...

Snygg layout :D
Jaa, snart sommarlov!! ^^

Elyon sa...

Sandra: Taaack!! =D