lördag 24 maj 2008

Party

Eller ja...

Mamma firade hennes födelsedag idag med ca. 40 eller fler gäster. Och jag har måsta springa runt hela veckan och hjälpt till här hemma med att förbereda. Så det är därför jag inte har varit inne på msn, förlåt =( Har känt mej jätte osocial >_<, men nu ska jag komma in mera =)

Festen var ganska kul, umgicks egentligen inte med nån av de "äldre gästerna" utan mera med mina kusiner. För det mesta med Stefan, han är kul ^^ Vi komm på massa roligheter, som typ att vi skulle kidnappa tårtan så att vi skulle ha den för oss själva xD Nått annat som vi kom på var att pappa och jag skulle börja prata bara på finska med varandra så jag skulle lära mig. Vore bra xD Flumm ^^

Och nu har jag min ylioppilaslakki Helsingistä xD Wiii ^^
(och det där blev säkert en fin stavnig, jaa ^^d)

1 kommentar:

Sandra sa...

Har sista provet idag :P Textkompetens. ^^
Fotbollen har sommarlov typ 1 månad, eftersom det är fotbolls Em x/