tisdag 20 maj 2008

<3

Ja ^^ Grattis på födelsedagen Mamma <3 , 50 år!!!!

Vet ni vad jag kom på efter att jag kom ut ur klassrummet. Att jag just skrev det sista provet jag någonsin kommer att skriva här i lusse O.O Känns bra och dåligt på samma gång...

.. det var finska förrövrigt T_T...

Naja, nu har jag bara en lektion kvar och sen är jag klar med skolan ^___^ Junsui nöjd!

På tal om nått helt annat så blev jag och tänka på tatueringar nu igen en tid nu. Kom fram till att jag vill ha 4 stycken vad jag vet om. 2 av dem helt säkert - draken som Dan tecknade åt mej, på vänster skuldra och "Junsui" på vänster arm, 2 tvekar jag med, UC-loggot på höger-armled och den sista är ett citat på höger arm, men det vet jag inte... vet inte vad för ett citat det skulle vara ^^'...... helst på latin dock.



PS:

För jag får ta studenten!! INTE nån f***ing gymnasieexamen, utan studenten! JAG BLIR STUDENT xD xD xD YAY ^^

Inga kommentarer: