onsdag 1 april 2009

Sparkling

Jahapp, nu har det gått 3 veckor sen jag senast uppdaterade här XD ^^'

Sen senaste uppdatering har jag varit i kina, blekt delar av håret och tillsammans med Dane ÄNTLIGEN hittat lägenhet =D=D Och snart är det dags! Då får vi flytta in dit!!! Ska fara och hämta nycklarna imorgon!

Var och besiktiga Helmut idag också - han klara sig xD Vänster fram är han dock tydligen lite blind...
Alla är förkylda här också... utom jag ^^ Eller jag var väll först - efter att jag kommit hem från kina, så nu har jag nog smittat ner alla med en kina-förkylning-of-doom, haha.

Och Danes inlägg påminner mig om att jag också borde börja packa XD
Men det får jag ta imorgon för nu är jag trött! Godnatt!

(Yaaay! Flytta ut med Danella! *hyper*)

1 kommentar:

Dane sa...

Hehe :D Äntligen!!

Du har ju som tur är liiite lättare med flyttandet, du måste inte packa ner allt genast XD