lördag 4 april 2009

I Still Believe

Ny layout! =D Fick kämpa ett tag tills jag kom på hur man skulle få dit bilderna på sidan, men det funka ju till slut xD (Och det blev en ljus den här gången :O)

Vet inte riktigt vad jag ska uppdatera om egentligen, ville bara skriva något.
Packningen håller på för fullt, imorgon bär det av. Kom på nu förresten att det här blir sista natten hemma på ett braa tag nu o.O

Annars på dagarna skriver jag eller så tecknar jag. BTW! Min nyaste fascination! Ugglor!! Rovfåglar överlag <3




Speciellt berguven <3

Falkenerare, det skulle vara ett yrke jag skulle trivas med ^^ Nå vi får väll se om ett par år xD

(Inte min bild som det också står på själva bilden ;) So no credits too me!!! )

1 kommentar:

Dane sa...

Taaack :D Det blev din med bara du fick det att funka, haha XD

Och jo, blä >.< Förhoppningsvis blir det bättre snart ^^'