lördag 1 november 2008

True to your heart

Glad Halloween alla! ^^
Det var igår, men i alla fall, allhelgona idag, ni kan ju känna er grattade till det med fast ;)

Och ni har inte kommit fel xD Jag tyckte bara att nu är det november och nu är det höst, snart vinter (=D) men ändå xD Fick lust att göra en höstaktig blogg ^^

Annars händer det inte så mycket, tillbaka till vardagen (... ) efter en underbar helg hos Danella (^^ (när kan jag komma igen?? xD)) Fiskarna är lika fiskiga som tidigare och jag får lika ont i kroppen som tidigare...

Jag och pappa var en sväng till stan idag för att köpa lite grejs som behövs, men märkte sen att allt var stängt >_< gruff... jäkla helgdagar...

Nu sitter jag i ett fruktansvärt ostädat rum och skulle vilja städa, men är för lat för det så jag sitter här och leker på paint. Resultatet ser ni ju längst upp xD

Men nuuu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så jag tar väll och slutar här xD

PS. Jag visste att vår katt var stor, men jisses vad gigantisk han är när jag hunnit bli van med Ninja xD Haha!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Jaa, att städ är bara jobbigt.. >.< Längesen jag sett dig nu!! :(

Dane sa...

Du är jättevälkommen hit igen!! XD
Jaa, vi får se när... beror ju helt på ^^' Vi får diskutera det någo slag sen xD
(och jag sa ju att du skulle tycka så om Nero sen ;D haha xD)