onsdag 15 oktober 2008

Fading like a Flower

Jag har blivit så kär i Roxettes alla låter <3<3 Danella! Det är dit fel! xD Eller kanske inte, för nu märker jag att jag lyssnade jätte mycket på Roxette tidigare, men visste inte att det var hon (Jag hade jätte svårt för namn xD ^^'). Så egentligen har jag nyupptäckt henne nu, tack Dane! xD

Guu vad jag har ont i ryggen ;___; Jag stor 8 timmar i streck! Eller nästan, jag har 30 minuter lunch som jag får sitta. Plus om jag har tur så får jag två kafferaster på 10 minuter också..

Jag ska gå och lägga mig tidigt idag... Jag var jätte trött idag xD

Jag borde fota mera, kom jag på. Och teckna! Och skriva! Men jag vet inte vad. Förslag?
Plus Eeeeifos! Jag vill läsa din(a) PotC-fannfic(s)!!! xD

Random inlägg idag, ville mest bara skriva något här ^^ Måste försöka bli lite aktivare!

2 kommentarer:

Dane sa...

Haha, uuups XD men dom är ju bra så XD
Nästa vecka när du kommer hit ska vi fota massor!! försöka iaf ^^'

Elyon sa...

Det är dom! =D
Jooo! xD Det ska vi göra! Om vi kommer ihåg xD